Monday 12 December 2011

Mee rebus @ Heritage Food Bangsar

Hello, saya kembali lagi ke Heritage Food. Kali ini untuk deals ini ;D


RM7 for Johor Laksa or Mee Rebus Johor + Cucur Pisang (70% discounts)
source: webuy.com.my

Seperti review saya sebelum ini, saya memang sangat berpuas hati dengan deals daripada Heritage Food. Walaupun kupon dibeli dengan harga 70% daripada harga asal, tapi memang berbaloi-baloi dan layanan yang diberikan oleh pelayan amat memuaskan. 

Anda akan dapat bentuk makanan seperti dalam gambar menu. Memang best lah petang-petang makan mee rebus dan cucur pisang. Tengah hujan pulak tu.. Sedapnya! memang layan habis.. Dan untuk pengetahuan semua, walaupun anda makan di sini dengan harga asal, the price is still reasonable and affordable..


bandung soda (add-ons)


mee rebus
not bad


cucur pisang
terbaik!!
sedap dan mantap


Untuk harga dan rasa makanan, kebersihan serta service, saya bagi 4/5. Well done Heritage Food Bangsar and please keep it up ok ;)

Kalau anda rasa nak cuba makan, ini alamatnya:

Heritage Food
No 51, Jalan Telawi 3,
Bangsar Baru, 59000
Kuala Lumpur

Contact Number
03-22828862

Business Hours:
Daily
8.00am12.00am



Untuk direction ke Heritage Food, anda boleh baca post saya sebelum ini di sini.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...