Tuesday 13 December 2011

Delifrance @ The Mines

Selamat petang semua ;) Anda dah minum petang ke belum lagi? Saya pun belum jugak, malah belum lunch lagi sebab balik kerja pagi tadi terus tidur sampai petang. Macam ni la nasib orang keje shift (dan bujang, hehe..nampak sangat malas nak masak) , sob sob..

Bagi yang tercari-cari kelainan untuk minum petang, selain dari makan simple seperti cucur atau goreng pisang (sedapnya!!) boleh la ke Delifrance. Dua gambar ni saya ambil minggu lepas semasa berkunjung ke Delifrance di The Mines, iaitu hari kedua selepas buat minor surgery cabut gigi :D Layan...


coffee
fuhh..buih dia memang menggiurkan



tuna sandwich croissant
sedap!!!


Harga makanan di Delifrance agak mahal sikit tapi berbaloi sebab sedap. Saya memang request roti croissant sebab rotinya lembut (sesuai untuk orang sakit gigi macam saya, hehe). Tengok gambar ni sahaja pun buat saya rasa terliur nak makan lagi. Nyam nyammm

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...